thecamellia findiginannesi_ biz doğduğunda beri kullandık bir sorun yaşamadık sadece çok lastik izi yapıyordu bide sleepyn numaralrı diper bezlere göre bi tık küçük şuan molfix kullanıyoruz hangisi uyguna gelirse onu alıyoruz
MerveAlaca67 findiginannesi_ Ben 11 aydır kullanıyorum canım memnunum pişik ya da sızma yapmıyor ama külot bezini denedim hiç memnun kalmadım sızdırıyor hep alırsan cırtlı olanından almanı öneririm
Damlasu23 findiginannesi_ biz kullanıyoruz güzel sızma yapmıyo pişik de yapmıyo rahat ayrıyca çiş göstergesi var sarıysa çişni yapınca mavi oluyo
Urazanns Merhaba ban prima premium çare ile ikisini karışık kullanıyorum hiç sızıntı pişik yapmadı mustela pişik kremi sürüyorum ama her defasında bir de ebatları kücük mesela 2 numara prmanın 1 numarasından kücük ona göre alırsınız