Metemervehan hangi doktor yaptı bunu gerçekten inanmıyorum kesinlikle hemen hastaneye gidin yatış vermeliler evde tedavi olması imkansız önceliklw takibini aiz yapamazsınız zaten saat başı satürasyonlarına bakılmalı. Bizde 3 aylıkken tam 1 haftada atlattık ama 1 hafta hastanede kalarak. Şimdi 7 aylık yine geçiriyoruz hergün hastaneye gidip iğne yapılıyor solunumu dinleniyo eğer tıkalı olursa yine yatışımız yapılcak evde 3 saat aralıklarla hava vermeme rağmen 6. Günümüz ve iyi değil hala ki sizin bebeğiniz çok daha küçük ihmal etmeyin başka hastaneye gidin lütfen inşallah biran önce iyileşir