merhaba hanımlar. benim bebeğim 3 ay 26 günlük hala saat başı uykusu geliyor uyumak istiyor ben de biraz bekletiyorum en azından bir saat 20 dakika işte yarım saat olsun diye acaba doğru mu yapıyorum Bir de uykuları çok kısa 20 dakika 15 dakika yarım saat bundan dolayı mı acaba erken uykusu geliyor ki. Ve ne yapmam lazım benim