Merhaba güzel anneler bizim bebeğimiz 5 aydan gün aldı akşam 9 gibi uyuyo arada mızıklandığında emziğini veriyoruz sonra sabah 6 gibi uyanıyo ve bu arada hiç beslenmiyo bende uyuyo diye mama vermiyorum bebeğim açlıktan mi uyuyo kan şekeri mi düşüyor yoksa Uyku düzenimi öyle bunu bi türlü anlayamadım bebeğime mama vermem gerekiyor mu gece huzursuzluğu falan da yok kilo alması da iyi diyorlar ama bunu artık vicdan meselesine getirdim lütfen bana yardımcı olur musunuz