thecamellia bende tam bunun için post açmayı düşünüyordum. 🙂Bi tek ben mi böyleyim diye. Bende de halsizlik, yorgunluk, gerginlik var. Hiç bişey yapmak istemiyorum.böyle de çok mutsuz hissediyorum kendimi. Hava değişimine bağlıyorum bende artık. Bi anda havalar ısındı Bi kaç gündür yağmur yağıyor. Bi değişik havalar