Merhaba bebeğim nerdeyse 10 aylık. Ek gıdayı çok az vermeme rağmen. Bni sadece uyku geçişlerinde emiyor. Sabah kalktığında bile aç olmasina rağmen bır yada iki dakika emiyor. Bu şekilde sütüm de gitgide azaldı.
Siz neler yaptınız anneler. Nolur derdime bir çare 🙏