Fatma2742 Bebeğim 8 aylık grip oldu nezle mi grip mi anlamadim acile götürdük pedifen yazdılar.ama ağzı burnu tıkalı zor nefes alıyor ne yapmam lazım buhar makinesi filan ise yarar mı ?
miniikmucizeem Fatma2742 buhar makinesi sürekli açık kalsın ve serum fizyolojik ile burnunu aç sürekli geniz akıntısı sağlansın