Güzel anneler merhaba, kafamı çok kurcalayan bir sorum var. 6 aylık bebeğimle yavaş yavaş sebze tadımlarına başladık ama ne zaman emmeli ne zaman ek gıda vermeliyim kestiremiyorum. Normalde 2-2 buçuk saatte bir emerdi, şimdi sanırım biraz arası uzadı, emmek istemiyor bu aralar.
Her neyse, sizin 6 aylık bebekleriniz kaç saatte bir emiyor? Ve ek gıdayı, ana öğünleri emmeden ne kadar sonra veriyorsunuz? Nasıl bir düzeniniz var? 🤍