ikinci_yeni Evet butun hislerimizi anlıyorlar ama duygular insanlara ait ve gercekler. Saatlerce kendini yerden yere atarcasina aglamadiktan sonra ben cocugumdan saklamayi dogru bulmuyorum. Bu konuda bir iki uzman gorusu de okumustum. Sonrasinda kisa bi aciklama yapildigi muddetce yaninda aglamanizda bir sakinca yok hatta sizden gormeleri aglamanin da ne kadar insani ve normal bir sey oldugunu ogrenmeleri ve hayatin gerceklerine hazirlanmalari icin de degerli diye okumustum cok aklima yatmisti. Bir iki kez benim de bebegimin yanindayken denk geldi aglamam sonrasinda aciklama yaptim, sarildik gulustuk. Anne olarak hepimiz her konuda cok hassas davraniyoruz ama hayat cocuklarimiza bizim davrandigimiz gibi davranmayacak maalesef bu nedenle de onlari biraz da buna hazirlamaliyiz diye dusunuyorum☺️