Deryaktr Oğlum 7 ay 18 günlük pek yemek yemeyi istemiyor nedense en fazla 2 kaşık yedi mi bırakıyor acaba alışma sürecinde mi yoksa neden yemek istemiyor acaba bebeği böyle olan var mı ne yapabilirim.🤷🏻♀️
bisenakillisinzaten Deryaktr benim bebeğim de öyleydi 7 aylıkken 2 kaşık bile almazdı bir ay boyunca almadı sonra düzeldi. İnşaallah sizinki de en kısa zamanda düzelir
Minkpndam 8 ay 1 günlüğüz yiyen bebeklere o kadar özeniyorum ki her gün ağlıyorum resmen 1 kaşık bile yemiyor 🥲
Deryaktr Minkpndam pek zorlamak da istemiyorum hani daha sonra hiç istemez diye ama yemeyince de insan üzülüyor
Deryaktr bisenakillisinzaten ahh inşallah o kadar özenle hazırlıyorum ama sonrası tam bi hayal kırıklığı oluyor yediremiyorum
Deryaktr Minkpndam organik ek gıda seti almıştım bebeğime belki onları yer diye ama bir iki yedi mi bırakıyor onu da şaşırıyorum ne vereceğimi