Senay16 Merhaba kızlar. Bebegim 22 günlük oldu bugün . Meme almadığı içim sütümü sağarak veriyorum. 60 ml içen bebeğim üç gündür 30 ml anca içiyor iştahlıda cekmiyor öyle . Bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi ? Doktoruna yazsam mı bilemedim
Atahaninannesipnr Senay16 Bnmde 25 günlük canım her çocuğun iştahı farklıdır ama bence az cisli bez sayısı kaç günlük kakası ne durumda bnm sütüm az gelio 30 cc anca cikio asla doymuyor mesela üstüne her öğünde 90 cc mama veriyorum mecbur süt+mama gidiyoruz bez takibi yap bide doktora danış mutlaka
Minikkus14 Atahaninannesipnr her öğün mama+Süt toplam 120 cc mi içiyor fazla 25 günlük bebek için bu doyduğunu bilmez bebek daha yazık midyesini gereksiz büyütür doktorda önermez sorsanız
Gulra Benim 22 günlük 30 cc anca cıkıyor onu içiyor bende sağıyorum. Geri kalanıda mama veriyorum 2 saatte bir mama meme 60 cc içiyor
Minikkus14 Atahaninannesipnr doktor olabilir dediyse normaldir o zaman ama ben çok kişiden bildiğime ve doktorun önermesine göre 2 aydan sonra 120 cc içiyorlar diye biliyorum ondan şaşırdım afiyet olsun bebeğinize
Miran-pozan22 Aynisini bende de var meme reddi falan yapıyordur ya 1 aylik oldu hala ayni kafayi yiycem 3 dakka emip uyuyo tutmuyo agliyo