2minnosannesi0 Günaydın güzel anneler kızım diş cikariyoda üst dislerini bi tanesi kanlı gibi duruyo normal mii
AyazisMom 2minnosannesi0 oğlum 2 alt diş çıkarttı sorunsuz ama araştırırken üst dişerin da zor oldugunu duymuştum damak zor patlıyormuş yarılıp içinden diş çıktıgı için kanamalar şişkinlikler öeydana gelmesi normalmiş
Kubrasubasi Bi gün oğlumun dişi patlamış haberim yoktu bende düştü sandım heryeri kan olmuştu çok kırkmuştum🤭
AyazisMom 2minnosannesi0 tetagil kullanabilirsiniz hem huzursuzlugu agrısı biraz rahatlar hemde antiseptik özelliğiyle staril tutar agız içini kan falan varsa en azından temizlenir