Elifmoms Kızlar şuan uzun yoldayız eşim arabayı yıkarken su eline geldi baya büyük bir kesik oluştu. Yanımda sadece sarı hametan ve hametan onarıcı bakım kremi var. Bunlardan birini sürebilir miyiz? Yads ne yapabiliriz acaba? Yakında eczane de yok
Canparcam_ Elifmoms Bence hastaneye gidin pansuman falan yaparlar ya da dikiş gerekiyor olabilir. Geçmiş olsun
Sonsuzmutluluk Elifmoms hametan sürebilirsiniz. Eczane görürseniz Furacin krem alabilirsiniz fiyatı çok çok uygun yara ve dikişlerde kullanılır. Su nasıl kesti ya şaşırdım şuan
Hohomoromu Elifmoms geçmiş olsun en yakın şehre bi hastaneye gitseniz daha iyi olur çok. Fazla açıksa kesik enfeksiyon kapabilir
Elifmoms Sonsuzmutluluk hemde öyle derin bir kesik ki bende çok şaşırdım su tazyikli ve yogun oldugu için zarar veriyormuş biz de biraz acele edince öyle oldu 😔
Elifmoms Minnakelifim03 Cansuhrn kızlar su tazyikli ve yogun oldugu için eline çarpınca kesmiş hemde baya bir kesik bildiğiniz derisi soyuldu
Minnakelifim03 Elifmoms çok geçmiş olsun. Internetten baktım da tazyikli su basıncı biraz daha yüksek olsa arabayi bile parcalarmis. Allah korumuş
Elifmoms Minnakelifim03 teşekkür ederim evet çok tehlikeliymiş bende dün bakınırlen gördüm birinin eline dik şekilde gelmiş parmagı kopmuş biri de bogazın gelmesi sonucu ölmüş 😔 Allah korudu gerçekten kazanın nerden geleceği belli olmuyor