Okulda arkadaşımın eşi polis tayini sakaryaya çıktı,arkadaşım da 10 eylülde kadroya geçecek ve meslekte 3.yılını 10 eylülde dolduracak.10 ağustosta eş durumu oluyo,arkadaşım bu yaz ağustos aile mazeret tayiniyle sakaryaya gidebilir mi? Olmadı dilekçe yazarım veya görevlendirme çıkar diyor? Bu konı hakkında bilgisi olan hanımlar yazabilit mi? Öğretmen olan şuan şanlıurfa da görevli sakaryaya tayin isteyebilir mi