EdaBugraa Kızlar molfix pure soft krem paketli bezden kullandım bu ay memnundum şimdi üç Numara olanı söyledim ama beyaz paketli bez geldi onda da pure soft diyor. bu bezlerin farkı var mı biliyor musunuz? Sadece ambalajları mı farklı acaba?
BFA EdaBugraa Bence krem paket daha kullanışlı diğeri sanki daha çok sıkıyor gibi ikisini aynı anda denedim beyaz paketten ne zaman taksam bebeğimin bacakları kızarıyor mecbur krem kullanıyorum hemen eğer imkanınız varsa iade edip krem paket alın
Aysegul24 Ben normal olanı kullanıyorum ama sizce pure soft daha mı farklı kalınlık olarak veya doku olarak kullandınız mı ?
EdaBugraa Aysegul24 pure soft sarı paketten memnun kaldım ben epey şimdi beyaz paket olunca bilememiştim ama iade edeceğim
Aysegul24 EdaBugraa bende mavi Olanını kullamıyorum ama krem renkli sanki daha iyi geliyor paket görünüşünden karar verememiştim bidahakini onu alayım o zaman mavi olan bana çok kalın geliyor krem renkli de ki bezlerde kalın mı ?
EdaBugraa Aysegul24 ben ilk ay sleppy almıştım bionatural ona göre kalın evet ama sızdırma vs yapmadığı için bu pure soft tercihim
Aysegul24 EdaBugraa bizde sleppy kullandık ilk pişik yaptı baby turco ya geçtim malesef oda öyle yaptı molfixe geçtim çok şükür şuan rahatız kış ayları iyi kalınlık olarak bez ama sanki yazın her an pişik yapacakmış gibi gelşyor bana eğer krem paket bir tık daha inceyse ona geçeyim diyordum mavi kalın gibi geldi sanki yoksa ben mi evham yapıyorum bilemedim