Aşırı derecede bunaldım. Sabah 5 te kalkıyor akşam 9 da anca uyuyor. Daha 2 ay 15 günlük bu bebek niye böyle fikri olan var mı? Tüm koşullar uyuması doğrultusunda. Oda sıcaklığı güzel, klima açık, atak döneminde değiliz, karnı tok, gazını çok rahat çıkarıyor, kaka problemi de yok. Çok uykusu var, uykusuzluktan gözler kırmızı uyut beni diye ağlıyor fakat gel gelelim 2-3 dakikadan fazla uyumuyor. Ne yapabilirim denemediği şey kalmadı, nedir sizce bunun sebebi?