Esranr95 Arkadaşlar merhaba bebeğim iki aylık olacak dogdugundan beri sma bebek maması kullanıyorum ama artık bebeğim her mamadan sonra kusuyor normalde zaten kusan bir bebek ama mamada hemen çıkarıyor başka bir mama öneriniz var mı
Curlyzmmm Esranr95 golden goat keçi sütlü mamayı kullanmıştım sarılık olmasın diye ilk ay gaz problemide hiç olmamıştı