Merhaba 15 günlük bebegim var değeri 14.3tu dün 14 olmuş 3250 dogmustu fakat kg kaybetmiş
Ve bir türlü uyanmıyor sarikiktan dolayı yeterli beslenemiyordu
Bende dün hastaneye yatmasını istedim ve iyiiiiiii ki iyi ki yatirmisiz az önce çıktı resmen yavrum sarı ve mor arasiymis 1 haftadır ne ugraşmisiz
Yok sari ışık yok güneş şu bu derken hiçbir şey fayda etmedi tavsiyem bir doktorla görüşüp eğer değeri 10 üzeri falanda yatisin yapılmasını sağlayın çünkü diğer türlü inanın hem size izdirap hem bebeğinize