Merhaba kızlar ben doğum yapalı 8 ay oldu sezeryan ile doğum yaptım şuan diyet+ spor yapıyorum özellikle alt karın ve gobegimin gitmesi için Chloe thing e başladım. İki günden beri yapıyorum sizce uygun mu 8 ay geçmesine rağmen ağır bı spor olduğu icin dikişler zarar görebilir mi