Merhaba arkadaşlar. Direk konuya gireyim😅 Bebeğimi uyutmaya çalışırken sallarken sürekli kafasını kaldırıp duruyo uykusu olsa da olmasa da uyuyana kadar yapıyo bu hareketi ve kalkmaya çabalamasa hemen uyur gibi ama öyle bir direniyor ki kendi kendini uyutmuyor🥲 aranızda böyle olan var mı ya etrafımda gördüğüm bebekler hiç öyle kalkmaya çabalamıyo benim kızım öyle bi uğraşıyor ki kendini zorlamaktan güç bela uyuyo neden böyle yapıyo olabilir yaklaşık 2 aydır yapıyo şuan düzeltilmiş 6 aylık olcak normaldede 7 ayına yaklaştı.