co2041 Neredeyse 9 ay olacak doğum yapalı. Sezaryen dikisimde keloid olduğunu düşünüyorum doktora gitmem lazım ama kadın doğuma mı yoksa cildiyeye mi gitmem gerekiyor bilen yaşayan atlatan varsa yazabilir mi
BalBademmmmmm co2041 Benim keloid oldu. 6 aylık oldu kızım hala berbat gözüküyor şiş orası kasis gibi. Doktor anca 2.doğumda temizleyeceğini söyledi ama tekrarlayabilirmiş. Kremler falan fayda etmiyor demişti