Ben direkt alerji doktoruna gitmenizi öneririm. Kızım da böyleydi. Atopik dermatit diyip yolladılar hep. Evet egzama var ama meğer alerji kaynaklıymış. Özel bir çocuk alerji doktoruna gittik. Deri testi yapıldı. Alerji kaynaklı egzama çıktı. Kızımın yumurtaya, kuruyemişe alerjisi varmış meğer. Beşinci aya kadar eziyet çekmiş meğer kızım. Şimdi diyet yapıyorum ben de. Kızım da ek gıdada yemiyor bu ürünleri. Maşallah hemen kesildi kaşınma, döküntü, kakası.