Eda-asel Arkadaşlar ben 4 aydın 1 aylık iğne vurduruyorum ama adetim çok düzensiz olmaya başladı hem uzun sürüyor bitikten sonra çok sürmeden tekrar lekelenme geliyor ne zaman düzelir yada düzelir mi bilgisi olan var mı acaba ?