Nur234 Bebeğim 35 günlük ama mama ve anne sütü gidiyoruz düzenli kaka yapamıyor ve bu onu çok zorluyor günde bir kere yada 2 günde bir kere siz neler yapıyorsunuz ya da bu durumu yaşayan var mı
Elisatrgt Nur234 sap simplex ve biogaia galiba doğru mu yazdım bilmiyorum harfleri ikisi iyi geliyor kaka yaptırıyor
Tweetyy Nur234 canim kakayla ikinmayla inanilmaz sorunlar yasadik biogaia sab simplex bizde hic ise yaramadı. Dr önerisiyle symbiosis aldim boyle muhteşem bisey olamaz ilk 3 4 ay bosuna eziyet çekmiş bebgim. Hem gaz hem kakayi düzenledi. Doktoruna danis istersen
YaseminBS Karnına zeytinyağ sürmenizi tavsiye ederim, hafif masaj ve bol yavaş bisiklet çevirme hareketi
Tweetyy Nur234 evet öyle yazıyor ama doktorumuz gunde 5 damla başlattı. Internette yorumlarinda da 1 aylik bebege falan verip memnun kalmışlar. O yuzden doktora danışıp verin isterseniz
Nur234 Tweetyy İnan doktorumun kendinden haberi yok belli eczaneler le anlaşmışlar belli ilaçları verip duruyorlar