Mirayslck Bebeğim 20 aylık ben de 1 aylık hamileyim. Ben erken istedim çünkü rezervim az vaktim kısıtlı o yüzden. Ama ilk bebeğim zor bi bebek değil inşallah ikinci de aynı olur. Bu hafta ilk defa doktora gidicem önce kendim beta takibi yaptım. Allah izin verirse keseyi bebeği ilk defa görcem inşallah sağlıklıdır ben çok istiyorum