Eliz2834 Merhaba anneler bebegım bu sabah kalktıhınde goz kapakları bırbırne yapısmıstı gozunde yesıl akıntı vardı kırpıklerını bırbırıne yapıstrmıstı. Bu durumu yasayan anneler varmı ne kullandınız bısey kullandınızmı anneler
Goktugbey Eliz2834 sık sık ılık su ile silin. Anne sütü sıkanda var ama geçmediği taktirde netira göz damlası veriliyor. Ama mutlaka sık silmekte fayda var iki gün önce yaşadım başlangıcında ilerlemeden geçti .
Eliz2834 Goktugbey bizede dr netıra verdı cokta kullanmak ıatemıyorum sıcak su ıyı geldıyse eger sık sık ondan yaparım
Kubra1omer Aynısı benimde oldu doktoruma sordum netira göz damlası dedi 2 gün kullandık geçti bu seferde diğer gözünde başladı bugün de oraya başladık