Kızımda geçen hafta ishal ardından Kusma oldu acile gittik saçma şekilde gazı var hafif diye lavma ilaç verdiler gönderdiler. Zaten çıkarıyor dedim alttan üstten gaz ne alaka diyip vermemiştim. Eve gelip bekledim bi saate tekrar ishaldi yani.Çeşme suyu vermeyin demişti onu vermedim. Dışardan hazır su verin. Ama malesef bu gece yine öğürerek kalktı kızım 2. Kustu suan ve ishal olmuş yine tekrar geldi buldu bizi. Çok kötü salgın var. Nerden geldi bu sefer belli değiş🥹 çok geçmiş olsun sizede. Çok sıvı kaybı yoksa hemen bişey vermiyorlar 2 3 güne geçer diyorlar