Oznur_0708 demeeeeeee 😐 yaaaaaa tek başıma büyütüyorum yemin ederim 8 .ci gününden beri hep ağlayan bebekti yok yani durmuyor ne yapayım 2. Ci olunca böyle yapmazsın kesin sesinizi diyorum artık çünkü yok alıştırdın bilmem ne ulan neler yapıyorum yerde dursun diye yok yok yok Allahim diyorum sağlıklı ya çok şükür Rabbım olmayanlara da bu duyguyu tattır diyorum allahim Ama artık yerde dursun biraz ya biraz bağımsız olsun Yemin ederim çok şükür bir sorunu yok ama destek almak için şuan fizyoterapist bakıyorum araştırıyorum dönme emekleme surunme yok tabi olmaz kucakta çocuk ne yapsın şimdi heryere kucağımda atlıyor zapt edemiyorum yere koyuyorum busefer ağlıyor saçlarım beyazladıiii 1 tas çorbaya ben muhtaç kaldım ağladığımı bilirim tabikide büyüdüğünde geriye baktığımızda keşke diyeceğiz ama birazcık yorulduk sizde dönme emekleme vs. Varmiyidi