Merhabalar. Bebeğim 2 aylık, doğduğundan beri göğüsümde uyuyor, ben de kucağımdan hiç indirmedim kendini güvende hissetmesi için. Şimdilerde kucağımda uyuduktan sonra beşiğine koyunca uyanıyor ama benimle birlikte yatarsa uyanmıyor, ona dokunduğumu hissettiğinde uyuyor. Birlikte uyumak ne kadar doğru, görüşlerinizi bekliyorum