Oğlum 13 aylık oldu bazen gece 3 kere falan kalkiyo emip hemen daliyo bazen saat basi kalkiyo 11 de uyuyo 2 ye kadar sorun yok 2 den sonra sürekli uyaniyo emzirip yatiriyorum aninda uyaniyo yanimda emerken daliyo bu ara alip yatagina koyayim yine kalkiyo yanimda yatsin hadi dedigimde emiyo birakiyo 5 dk sonra tekrar bu boyle sürüp gidiyo bu aralar gündz zten sürekli kucagimda emmek istiyo sürekli neyapmam lazim nasik düzelticem bu durumu ben