010422 Kızlar 1nisanda doğum yaptım 2 ay oldu daha 40ımdan sonra regl oldum mayısın 19unda şimdi tekrar oluyorum siz ne zaman olmuştunuz normal mi bu durum
2prematureannesi 010422 ilkinde 40 bittikten 1 2 hafta sonra olmuştum 2. Çocuk 4 aylık olduk hala regl yok
Gokcennderenn 010422 doğumdan sonra kanamam 56 gün sürdü hatta son bir haftası regl olduğumu düşünüyorum. Kanamam bitti derken çoğalmıştı. Sonra her ay düzenli oldum