elabebegim1 Arkadaşlar bir kaç gündür sütümün yetmediğini farkediyorum bebeğimde. Bebeğim 1 aylık sürekli huysuz ve memede ağlıyo normalde mamaya karşıydık ama bu durumda bebeğimi aç bırakamam. Sizce en iyi mama hangisii bana fikir verir misiniz yarın denicem
Hcy elabebegim1 biz aptamil prosyneo kullandık 1 yaşına kadar. Gaz kabızlık yapmıyordu. Bir araştırın isterseniz
EslemReyhan elabebegim1 bende o sıralar başlamıştım Aptamil kullanmıştım kilo bakımından çok iyiydi doyurucuydu
Drkn Ilk 3 ay aptamil comformil kullandık gaz yapmaması için daha sonra normal aptamile geçtik 10 aylik hâlâ aptamil kullaniyoruz
Hcy elabebegim1 gaz için sab simplex ve biogaia kullanabilirsiniz ama tabi önce doktorunuza danışınız
Drkn elabebegim1 ben çok memnunum kızım severek içiyor gelişimine çok faydasını gördük doktorumuzda aptamili önermişti zaten
Drkn elabebegim1 hayır yapmıyorlar ama deneyerek bebeginize uygun mamayi bulabilirsiniz kızım en başta aptamili sevince başka mama denemedim ben
Balkizlarim elabebegim1 kilo alımına bakıyor yine karar sizde oluyor ama anlatıyorsunuz durumu eğer kilosu ayına uygun ise bence biraz bekleyelim diyebilir yada evet şu şu mamayı başlayın diyebilir✨
Aliasafinannesi27 elabebegim1 kuzum bunu hiç sorma sen içine sinen mamayı al kullanmaya başla çünkü her bebeğin bünyesi farklı birine iyi gelen gaz yapmayan mama senin bebeğin için iyi gelmeyip birde gaz krizlerine sokabiliyor o yüzden deneyerek bulmani tavsiye ederim