Yenidoğan ken benm bebeğimde 36 dan 37.2 ye çıkmıştı yavaş yavaş bnde endişe ettim götürdüm hemen daha 15 gnlktü. Doktorda o ateş sayıkmaz 38'i geçerse hiç bkleme getir demişti, kilo kaybıda vardı o yuzden tahll yaptılar bişey çıkmamıştı, yoksa geri alıcklardı kuveze