Gizemlim etseniz duzelirdi hemen kesmeyin kakası katıydı bazen yaparken popo da çatlak bile oluşuyordu kakasinda bazen kan olurdu çünkü yaparken zorlanirdi ama ben kesmedim mamayı çok şükür 3 ay olunca herşey düzeldi 3 buçuk aylığa kadar kullandım sonra düzeldi artık Bebelac Gold mama kullanıyorum 5 ay 4 günlük kızım 3 gündür ek gıdaya da başladık yoğurt verdim bugünde patates verecem kızıma