Kızlar merhaba
Bebeğim 3 aylık bu hafta işe başladım kamuda memurum doğum iznim bitti işe dönmem gerekti malum maddi durumlar
İlk haftam olduğu için mi bilmiyorum bira zorlanıyorum saat 10 gibi göğüslerim ağrımaya başlıyor sabah emzirip çıkıyorum ama saat 1:30 a kadar canım yanıyor tuvalete bile gidemiyorum müdürlerim hemen nerede nereye gitti diye soruyorlar süt sağmaya kalksam uzun iş vakit yok modum çok düşük öğleden sonra eve gidiyorum bebeğimi emziriyorum sonra akşama bide eşimi almaya gidiyorum eve geliyorum yine alt değiştirme emzirme vs sonra biraz bebeğimle vakit geçiriyorum saat 9 gibi uyku aşamasına geçiyoruz bebeğimi uyutunca bende dayanamıyorum bende uyuyorum malum bunları yaparken eşime hiç vakit ayıramıyorum her şeyede yetişemiyorum ancak bu kadarı geliyor elimden sizde durumlar nasıl ?kedimi yetersiz hissediyorum