Busr21 normal vücut ısısı 36,6 yani sizin ateşiniz var çocuk normal. Üşümesi için ya ceryanda kalması lazım yada o odanın 18derece olması lazım Haziran ayında 18derece olamayacağına göre sizde üşüyor diye battaniye sardiginiza göre cereyanda asla bırakmazsiniz. Demekki çocuk terleyip soğumuş. Yeni doğum yaptığım dönemde takipli olduğumuz ebemiz çocuğu sıkı sıkı giydirip terleyip üşütme zatürre yaparsın demişti. Doktorumuz da Hiçbir çocuk soğuktan hasta olmaz, terleyip usudugu için hasta olur demişti. Bende size söyleyeyim bunları 👍🥰