Asilmomm benimde korkulu rüyam. Ben oturup izledim napıcak kendini kurtarabilecek mi müdahale etmedm. Gerçi benimki 3 aylık sırt üstüykrn yan dönüyor yan olduğunda da kafasını gömüyor yüzüstü. Bi şekilde nefes almaya çalışıyor. Bn kenarlara yastık koyuyorum. Sizinki tam dönüyordur. Sırt üstü yatırıp iki yanına yastık koysbilirsnz ya da bnim gibi izleyin dönmeye başlayınca kndini kurtarırmış bebişler