Saat 9 da muz bisküvi karıştırıyorum yiyor 9 buçuk gibi uyuyor sabah 7-8 gibi uyanıyor geceleri bir kere emmesi için uyandırıyorum bu aralar emmek istemiyor mama da sevmiyor süt bisküvi falan karıştırıp biberonla mı versem bilemedim sizler nasıl besliyorsunuz