27 aylık kızım emziriyordum gündüzleri kesmiştim sadece uyurken emziriyordum ama aşırı iştahsız bır cocuk 11 kılo şuan. Tamamen memeyi kestim 2 gündür asla uyumuyor deli gibi evin içinde ağlıyor 2 gündür bana hayatı bıldıgınız zehir etti. Sinirlerim yırandı aşırı derecede neyapmam lazım ? Geçer mi bu ? Süt asla içmiyor biberonda sütü içmiyor normalde bile sütü sevmiyor zaten . Zühre ana dediler aldım bir işe yaradıgı yok. Doktor iştah açması icin bıseyler verıyor ama asla ıcmıyor meyvesuyuna karıstır dedi öyle yaptım asla içmiyor. Nasıl bir girdabın içine gırdım gerçekten bılmıyorum. Çevremdeki cocukları yer içer görünce neden diye dusunmeden edemıyorum. Aç olduğundan ağlıyor ama asla yemıyor nolucak böyle 🥺🥺 kusura bakmayın uzun oldu içimi dökmek istedim.