Marselinannesi Nurdan-Uslu ben doktorumun önerisiyle Elenatal 3 (emzirenler için multivitamin) birde omega 3 kullanıyorum.
Asyaveannesi04 Naturall ben görüyorum şahsen hem ev işi hem bebeğim hem işe gidiyorum yarım gün emzirmeyi bırakana kadar da kullanmayı düşünüyorum
basakhanim34 Tugba2867 arttırmadı maalesef sağdığımda aynı miktar çıkıyor. Ama halsizliğime iyi geldi. Bi de b12niz eksikse bebekte de eksiklik çıkabiliyor. Süt arttırmasa bile faydası oluyor yani.