Rabia4747 İl defa bebeğim sekizde emdi uyudu saat iki.olmuş uyandrmadim 2 aylik 4 gün inşallah birşey olmamıştır normalde 2 3 saatte bir uyandiriridim şuan beş dakika emdi sadece alti yedi saat ac kalip.uyumuş ;(( bende dalmışım yorgunluktan
Senanurkmrc Rabia4747 olabilir böyle şeyler. Benim doktorum yemek için bebeği uyandırma derdi 3-4 saatte bir yemek yemesi gerekiyor dedikleri şeyin tam tersini söyledi bende öyle yaptım acıktıkça yedirdim sorun yasamadık. Ateşi yoksa sorun yok. Zaten aç olsa durmaz bebişler fena açlığa dayanamazlar 😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi Rabia4747 3 aylık olana kadar 2 saatte bir emzirmem gerektiğini söylemişti doktorumuz alarmınızı kurun yatmadan önce muhakkak 🌼
Busra2013 Rabia4747 yanı cnm 2 aylık doktor bana uyandırma demıstı acıkınca kendı uyanır duo mesela kızım gece 1 de uyuyp 6.7 de uyanıo 3 ayşık suan acıkınca kendı kalkıo gelısımıdr normal en son 5600 kg 60 cmdı 2 aylıken 2880 kg 48 cm dogdu
Bebegimm1 Rabia4747 bana doktor 1 aylikken kendi aciktiginda besle demisti o ayda ben ne zman uyanirsa beslerdim sarilik falan yoksa endise etmeyin ben 1.5 aylikken biraktim saatli beslenmeyi gelisimi de öndeydi bir sorun yaşamadik hiç
Ayda123 Rabia4747 ben bebeğimi hüç uyandırmamıştıım doktorum acıkınca zaten o kendi kalkar bebek uyuyarak büyür uyandırırma huzursuz olur derdi gerçekten de öyleydi kendi 2 3 saatte bir kalkardı 5 6 saat kalkmadığıda oluyodu gayet iyi büyüttüm
Busraaa333 Rabia4747 doktorum 3 ayşık olana kadar 2 saati geçirme demişti ama sonuçta önceden annelerimiz 1-2 saatte bir gece uyandırıp emziriyormuyudu sanki çok şükür gayet iyiyiz 😀😀 korkma canım sen dikkat et alarm kur ben öyle yapmıştım max. 3 saat olarak alarm kurmuştum 2 aydan sonrası içinde ama bişey olmaz Allah’ın izni ile içini ferah tut
Haffuse 2 aylik muayenesinde doktorum baba birak uyusun, 5.6 saat uyandirma demisti, uykuya da ihtiyavi var gelisimi için… Doktoruna sor, her bebek özeldir cunku, birak derse artik uyusun… Tek seferlik besleyememssin, bisey olmaz insaAllah endise etme🤗
Tugba2867 Bı kereden bişi olmaz ama bazen bebekler şekeri düştüğü için de uyanamiyor o yüzden gece beslemesi ilk zamanlar yapılmalı sonraki aylar zaten o kendine göre şekillendiriyor bı kere bende 6-7 saat aç bırakmışım uyanamamisim sorun olmaz dedi ebe. Çişli bez sayısı 24 saatte yeterli miktarda oluyorsa içini ferah tut.
Naturall Rabia4747 Ben hiç uyandırıp emzirmedim. Hep kendisi uyandı emdi. Bence o benden daha iyi biliyordu ne zaman aç ne zaman tok olduğunu. Üzülmeyin yani 🤷🏻♀️
010422 Acıkmış olsa uyanır ortalığı yıkardı canım sende uyanırdın merak etme sıkma canını demekki acıkmamış korkma birşey olma benim bebeğimde öyle
Durukusunannesii Rabia4747 zaten artık uyandırma 2 aylık olmuş bakma sen 2 saatte bir uyandırıp emzir diyenlere çok yalnis . İlerde çok sknti çekersin.birak uyusun çocuk açıklandı zaten uyanır kendisi .
thecamellia Rabia4747 gündüz 4 saat gece 6 saat uyuyabilir doktorum uyandırma demişti şekeri düşmezmi diye sormuştum 6 saatte şekermi düşer demişti kendileri acıkınca uyanıyor zaten