Derya2867 4 ay 23 günlük kızıma idrar yolu enfeksiyonu ve kandaki enfeksiyon nedeniyle iesef iğne antibiyotik tedavisi verdi doktor ve 2inci iğneyi olur olmaz iştahı kapandı 😔 30-40 cc yiyip diliyle itiyor var mı başına gelen böyle bir durum
Zehraazzz Derya2867 çok geçmiş olsun öncelikle benim kızımda çok çekti idrar yolu enfeksiyondan iğneler antibiyotikler mahfolmustu sürekli tekrarladı ateşler içinde yandı yediğini kustu el kadar kalmıştı en son koruyucu antibiyotik başlandı onu içtikten sonra bitti çok şükür 1 yaşında enfeksiyon geçiriyor bence normal iştahsız olması İnşAllah tez zamanda atlatır yavrucak🤲🏻
Derya2867 Zehraazzz ooo çok geçmiş olsun teşekkür ederim inşallah atlatır valla zorla 40 50 cc mama yiyebiliyor