Glsm45 Hayırlı geceler.bebeğim 2 aylık.gece yatarken ne giydirip üstüne ne örtmeliyim? Napsam bilmiyorum.örtü örtsem yüzünü kapatır diye korkuyorum.
buselidunya Glsm45 Evinizin sıcaklığı iyiyse penye bir ince battaniye örtebilirsiniz, dahası sıcak olabilir benim bebem 18 aylık müslin örtüyorum ama onu da açıyor gerçi
Aylakiz0-6 Glsm45 ben ince battaniye örtüyordum kolları dışarda kalıcak şekilde ama şimdi uyku tulumu aldım onu kullanıyorum 3 aylık olucaz. Sizde şimdilik kollarını dışarda bırakıp ince bir örtü kullanabilirsiniz tamamen örtmek sakıncalı
Alyaamom Uyku tulumu kullanın bebeklerin üzeri örtülmez ellerini yeni keşfettiği için çekip yüzünü kapatabilir ve açamaz
Glsm45 fadikada nereden aldınız ben 0-3 aylık bulamıyorum :/ birde yazın sıcak oluyor mu uyku tulumları.
Casmins Glsm45 merhaba Instagram’da sayfalar var ben ordan yaptırmıştım kış için pazen kumaş. Fakat yaz için müslin kumaştanda yapıyorlar. İstediğiniz ölçüde tabiki. Boyunu kilosunu söylüyorsunuz yardımcı oluyorlar.
yuhumgeliy Glsm45 canım zaten 0-3 aylık alma sakın alacaksan 1 yaş al bebekler hemen büyüyor ve sığmıyorlar paran boşa gitmesin
Ebrutopcu Glsm45 Benimde 3 aylık kızım var istediğinizi örtün bebekler zaten genelde yüzlerine gelince mizildaniyor Muslin veya ince bebek battaniyesi olabilir Giyim olarak da eve göre sıcaksa kısa kol Serinse bende öyle yapıyorum ince uzun kollu bence ideal.👍
Marselinannesi Glsm45 ben izmirde yaşıyorum evimiz sıcak oluyor o yüzden Müslin tulum kullanıyorum trendyoldan aldım markası Enhitbaby benimki tek kat müslin kumaştan, eğer eviniz çok sıcak değilse iki kat olanı da var.
Valeria Glsm45 ben bunu kullanıyorum yaz için. Klimayı açınca rahat oluyor. https://ty.gl/1knb6cvbml Bu 3-6 aylık bebeğiniz zaten 2 aylıksa 3-6 almanız daha mantıklı. 0-3 ayı 1 ay anca giyer. 3-6 alırsanız tüm yazı geçirir👌🏼
Aysegul93 Glsm45 evin içi 28-30 derece olduğu için hiç bsey ortmuyorym 5 aylık zibinla yatiyo ortsemde açıyor kendi
Glsm45 Aysegul93 bizimde evin derecesi öyle ama çok serin oluyor.kısalıklarla filan vücudu soğuk oluyor
pieceoflife Glsm45 ergopouch uyku tulumu. Yaz için 0,2 tog kullanıyorum. Kışın da 1 tog. Tablo var zaten açıklamalarda. Doğduğundan beri kullanıyorum, çok memnunum. Mondebebe de satılıyor. Bedeni de ölçüler yazıyor boya göre alabilirsiniz.