Kızlar bebeğim 7 aylik dünden beri iştahsız yemek yemek istemiyo bı kaç kaşık yiyo istemiyor yemiyo mama yapıyorum 90 SS 30 SS iciyo şurup verdim hafif rezene verdim huzursuzluk yok ateş yok isal değil gün içinde kabız yaptı da ishal gibi yaptı da oluyo sadece iştahsiz damakta beyazlama da yok acaba neden yarın salık ocağına götürecem de sizde soruyum dedim