Badeninannesi1 Beyzanaz34 merhaba benım kzımda 10 aylık bölge kırmızı noktalar oldu bacakları da ayak altında gögsünde sizinki kızak mıymıs
Beyzanaz34 Sağlık ocagina götürdüm ve sıcaktan isilik dedi ama bana pek oyle gelmedi sanki baska birseymia gibi ?
Beyzanaz34 Lütfen bakar misiniz ? Sadece bacaklarinda az sayida ve kollarinda var ama kollarinda biraz daha fazla boyun altinda var birde baska yerde yok lutgen
Beyzanaz34 Badeninannesi1 el ayak hastalığı olmustu o zaman bence bir doktora goturun birsey vermiyorlar ilaci yok kendi kendine geciyor ama ben deniz suyu ile gecirdim sadece losyon var kasinti icin o kadar ama bizim burdaki denizler kirli ben köye goturmustum gecmis olsun🤲
Badeninannesi1 Beyzanaz34 maalesef doktora götürdük ve el ayak agız hastalığı çıktı:( Doktorumuz ağız içi yaraları icin sprey ve kasıntısı icin losyon verdi şuan daha iyi ateşli olduğu zor bi 2 gün geçirdik ama bitti çok şükür Teşekkür ederim size de cok gecmis olsun