Bizim de kistik fibrozi diye değer yüksek çıkmıştı hemşire değerlerin yenidoğan bebeklerde hormonlardan ve sarılıktan dolayı yanlış çıktığını söylemişti çok şükür ikinci test negatif çıktı sizde korkmayın öyledir inşallah bende bebeğin teninin tuzlu olduğunu duymuştum böyle bi durumda