Merhaba guzel anneler.. sizinle dertlesmek istiyorum biraz.. kizim 4 gun sonra 8 aylik olucak. Normalde zor bir bebek degil hic olmadida. Ama suan dislerinden dolayi huysuz bayagi. Dun oglen iki uc sefer ust uste irkilme hareketi yapti. Bende allah allah noldu usudumu korktu mu noldu diye dusundum. Noldu kizim diye tepki verince bi kac sefer daha yapmaya basladi. Bende oyle bi google dan bakim dedim bakmaz olaydim.. epilepsi belirtisi falan okuyunca basim dondu zaten. Hemen esimi aradim ben doktora goturcem diye ne oluyo falan demeden ben zaten aldim gittim.. esimde geldi korkmus doktorumuz sacmalama nerden ne cikariuoaun aylik rutin kont yapiyorum gayet saglikli lutfen internet doktorculugunu birakin diye bana kizdi. Bugunde hic yapmadi bile zaten kizim. Sen korkarak tepki verdiysen bebek diyip gecme onu bile kullanir dedi sok oldum. Neyse eve geldik bi esimle baya tartistik. Psikologa mi gidicen napcan nolur yap artik bi kelime okusan cocuk oyle mi boyle mi nolur yeter negatifligi cagirma eskiden boyle degildin noluyo sana falan dedi cok uzuleum agladim boyle iste moralim asiri bozuk. Anne oldugumdan beri boyleyim.. duzelirmiuim onuda sanmiyorum