Merhaba anneler, 2 ay 14 günlük bir oğluşum var, Doğum yaptım bütün kontrolleri oldu eve geldik 1 aylıkken bıngıldagın olduğu yerin bir tık üstünde şişlik ve morluk fark ettim sacını düzeltirken hemen Doğum yaptıgım Hastanenin aciline gittim, damar büyümesi olabilir, saclı doğduğu için olabilir dedi hemotolojiye yönlendirdi. Gittim muayne oldu sadece baktı ve timör dedi iyi huylu dedi ölçtü, daha sonrasında ulturasın istedi, onuda yaptırdım fakat homojen olabilir dedi, Doğum esnasında olabilir dedi. Homojen olsa küçülmez büyür 1 yaşından sonda giderdi. Ogluşuö kafasın da söylediğim şey küçülüyor daha büyük Tü kafam karıştırdı lütfen egerli böyle bir durum yaşadıysanız yardımcı olurmusnuz korkuları hala var