zlmmr 5.5 yıl aradan sonra ikinci oldu ama çok zorlandım tüm rahatım düzenim bozuldu eve tikildim 😁😁 keşke daha önce yapsaymisim diye kendimi yiyorum hergun 🙈 benden ikinciyi düşünen arkadaşlara tavsiye zor olur evet ama ilk bir iki yıl zor rahata alıştıktan sonra çok daha zor geliyor zor oluyor birşeyler keşke kızım 1-2 yaşındayken olsaymis 😁