Kivi-3101 Yarın bebeğim 4. Ay aşısı olacak. 2. Ay aşısında baya ateşlenmişti üç gün boyunca. Yarın da ateşlenir diye korkuyorum. 4. Ay aşısı mı 3. Ay aşısı sonrası mı daha zor tecrübeleriniz neler ? Ve bir de bizim ilk doktorumuz aşıdan önce ateş düşürücü vermeyin derken ikinci doktorumuz verebilirsiniz hiç bir sıkıntı olmaz dedi ikisi de profesör. Ama ben ateşten çok korktuğum için aşı öncesi vermeyi düşünüyorum.
Kder01 Kivi-3101 bizde geçen hafta olduk gerçekten 2. Ay asisinda ateş ne bilmiyordum ben 4. Ay aşı bebeğimi acillik yaptı ama mecbur iste olduk aşıyı huysuz değildi huysuz oldu bilmiyorum erken dis çıkaracak sanırım bide o üstüne bindi ay çok zor
Kder01 Kivi-3101 ateşi yukseldi birden calpol da ise yaramadı aileme tatile geldim annemle babamda endişe etti ben korkmadım biliyordum ateş çıkacak ama bu kadar bebeğimi kötü etkileyecek bilmiyordum da geçti şükür asilari önemli ateş karşımıza çıkacağını bildiğimiz bi durum endişe etmeyin sakin olmak en iyisi
Kivi-3101 Kder01 evet öyle de insan illaki tedirgin oluyor acilde herhangi bir müdahelede bulundular mı peki ? Biz ikinci ay aşısınds götürdüğümüzde evde geçireceksiniz ateşi dediler de . Bir de ateşi kaç olmuştu
Kder01 Kivi-3101 gittik salgın vardı zaten bebeklerde baya gördüm onda tedirgin oldum öyle ateşine baktı kusmasını ve ishali giderse takip et dedi bide fitil verdi iyi geldi ilk defa fitil denedik öyle yanı
Kivi-3101 Kder01 iyi bari fitil bizde de bulunuyor da evde artık 39 üstü olursa ateşi öyle veririz fitili
Glsm45 Kivi-3101 merhaba bilmediğim için soruyorum..fitil ne için.ateşle fitil bağlantısını kuramadım.kaka yapmasımı gerekiyor ateşi olunca
BFA Pazartesi günü bizde 4. Ay aşısını vurduk bundan öncekilerde hep aşıdan hemen sonra calpol verirdim çocuk hiç aşı olmamış gibi olurdu bu sefer nasıl olsa ateşi çıkmıyor deyip ilaç vermemiştim ama akşama doğru ateşi olmasa bile galiba ağrısı oldu durduk yere deli gibi ağlamaya yemek yememeye başladı öyle olunca calpol verdik ama geç verince işe yaramadı en son dayanamayıp uyku damlası vermek zorunda kaldık zor sakinleşti bence az da olsa verin
Ozlemt21 Aşıya gitmeden önce calpol verirsen, yada calpolü yanında götür aşıdan hemen sonra vermelisin . birde düzenli ateş kontrolu yaparsan 4 saatte bir yada 6 saatte bir yükselir gibi olduğunda tekrar calpol verirsen hiçbir şey olmuyor..